Nescafe 3in1 даде старт на първия интерактивен конкурс за млади хора

Nescafe 3in1 даде старт на първия интерактивен конкурс за млади хора

01.03.2012г.

   Nescafe 3in1 даде старт на първия интерактивен конкурс за млади хора, в рамките на който имат възможност да режисират и монтират новия рекламен видео клип на марката.

   Екипът 3in1 предизвиква младите хора да демонстрират режисьорски умения и да развихрят творческото си мислене, като създадат рекламен видео клип на любимaтa марка кафе. На nescafe.bg участниците в конкурса могат да компилират и изпратят свой собствен рекламен видео спот, който да бъденеочаквано добра комбинация от видео, музика и текст.

   На специално създадена уеб платформа nescafe3in1director.com участниците ще имат възможност да създадат рекламния клип като творчески комбиниратпредварително зададени видео кадри и музика, подбрани за проекта от известните оператори от българската рекламна сфера - Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов. От тях ще се очаква да добавят и история в думи, която да бъде последната подправка към най-новата реклама.

   Жури, съставено от маркетинг и рекламни специалисти от Нестле България и рекламна агенция MacCann Ericsson, както и четиримата оператори, ще избере трите най-добри клипа. Именно те ще се въртят в българския телевизионен ефир през цялата година. Междувременно на сайта на кампанията всеки ще може да гласува за най-добрата реклама, както и да я сподели със своите приятели.

   "Създаването на успешен рекламен клип е комбинация от добра идея, естетически издържано изпълнение, бизнес-насочено мислене и готини хора, които да го осъществят. Ще търсим точно това в клиповете, с които кандидат-режисьорите ще участват в конкурса", заяви операторът Орлин Руевски, член на журито в конкурса.

   През 2012 г. Nescafe 3in1 ще вдъхновява, провокира и стимулира младите хора чрез различни активности, които целят да събудят творческо мислене и артистичност у тях. След Nescafe 3in1 Beatbox Battle, който спомогна за развитието на стила в страната, марката ще започне годината с предизвикателство към най-креативните. За много от младежите това ще бъде първият режисьорски опит, който би могъл да се окаже решаващ за бъдещата им творческа кариера.

   Участниците в конкурса ще направят себе си известни, като подпишат с имената си новата реклама.

http://www.club.bg/kino-i-televizia/378843-tyrsjat-se-bydeshtite-rejisyori-na-bylgarija.html